Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę produktu, przyczynę reklamacji, datę zakupu.

2. Odeślij produkt na adres podany w formularzu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury.
 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@neku.pl. Formularz zwrotu prosimy wysłać wraz ze zwracanymi produktami.
Prosimy o dołączenie do paczki z formularzem i zwracanymi produktami wszystkie otrzymane z nimi akcesoria.


W przypadku produktów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać odesłane zwykłą paczką, może obowiązywać inna cena. Proszę zapoznać się z cennikami spedytorów: GLS oraz RABEN

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl